Zamieszczone przez Samiec
uszczelka pod głowicą???
Zwiń
X
-
uszczelka pod głowicą???
Witam wszystkich
Moj problem polega na tym ze od jakiegoś czasu zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego.Szczególnie gdy troszkę pogoniłem moją Oktavke.Z moich obserwacji wynika że płynu ubywa przez przelew zbiornika wyrównawczego.Około 1-1,5 l na 500km
Z tego co wyczytałem na forum i z opinii znajomych wynika że jest przedmuch w głowicy i wyrzuca płyn przez wyrównawczy.
Chciałem zasięgnąć waszej opinii o przyczyny tej usterki.Na czwartek jestem umówiony do mechanika wstępnie na wymianę uszczelki,ale z góry pocieszył mnie że to mało prawdopodobne w dislach i że to raczej pęknięta głowica :shock: .Co o tym myślicie.Co jeszcze powinien sprawdzić mechanik przed zabraniem się do demontażu głowicy.Octavia 1.9 tdi ASV 110 KM 2000r
-
-
Zobacz czy w środku pod wykładzinami nie masz mokro.
Może również uciekać przez nieszczelność nagrzewnicy lub na połączeniach przewodów.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Na ciepłym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego (tylko uważaj). Wprowadź silnik na większe obroty. Jak płyn w zbiorniku będzie "rósł" sprawa jest jasna. Z racji przedmuchów z komory spalania do układu chłodzenia do wymiany jest uszczelka pod głowicą.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Re: uszczelka pod głowicą???
Zamieszczone przez morgam....płynu ubywa przez przelew zbiornika wyrównawczego.Około 1-1,5 l na 500km
Z tego co wyczytałem na forum i z opinii znajomych wynika że jest przedmuch w głowicy i wyrzuca płyn przez wyrównawczy......
Raczej wątpie że to nieszczelność w silniku (przy pękniętej głowicy lub uszczelce dymi parą wodną z rury lub z oleju robi się emusja)Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez -Piotr-Na ciepłym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego (tylko uważaj). Wprowadź silnik na większe obroty. Jak płyn w zbiorniku będzie "rósł" sprawa jest jasna. Z racji przedmuchów z komory spalania do układu chłodzenia do wymiany jest uszczelka pod głowicą.
Kogo ewentualnie polecacie (Wroclaw,Opole,Dolny Śląsk) gdyby okazało się że głowica jest pęknięta.Chodzi mi o zakład który zajmuje sie regeneracją głowic i bierze stare na wymiane.Pytam już teraz bo będę miał mało czasu.
Lepiej kupić po regeneracji(chyba ok 1100zł),używaną z rozbiórki (400-700)czy nową(????).Moj silnik to 1.9 tdi ASVOctavia 1.9 tdi ASV 110 KM 2000r
Komentarz
-
-
DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez morgam.... Po rozprężeniu układu poziom w zbiorniku gwałtownie się podniósł.Poziom w zbiorniku podnosi się na wysokich obrotach ale o ok 1cm i opada i tak minimalnie faluje w zależności od obrotów....
Poziom się podniósł bo zmniejszyłeś ciśnienie, faluje po pompa wody mieli płynem.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Przerabiałem ten temat.Jeździłem 2 miesiące.Wycieków na zewnątrz oraz dymienia brak.Wymiana zbiorniczka i korka nic nie dała. Dalej wyrzucało przez zawór zbiornika.Dopiero po jakimś czasie zauważyłem zmieniony kolor płynu chłodniczego(w moim przypadku dolewałem już tylko wode destylowaną) czarny ale bez śladów oleju.W dniu wczorajszym odstawiony do mechanika czekając na wiadomość co dalej.Też potwierdził że uszczelki raczej nie siadają lecz głowica w kanałach przy wtryskach.Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Właśnie głowica zdjęta i po wstępnych oględzinach wygląda na przegrzana uszczelkę. widoczne 2 miejsca przedmuchu do kanału wodnego.Głowica bez sladów peknięć ale pojechała na sprawdzenie i ewentualne splanowanie.Na bloku widoczne delikatne wrzery od uszczelki 2 cylinder. Przy okazji do wymiany popychacze i rozrząd. Auto niestety bedzie zrobione nie wcześniej niż po 22.05 :cry: wszędzie kolejki.cdnByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86niedziela67, napisz przyjacielu jaki przebieg to autko ma i czy po madyfikacjach względem jakich
NIE WSZYSTKIE AUTA Z ZACHODU(A) SĄ IDEALNEByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Przypadek wymiany uszczelki pod głowicą nie jest niczym wyjątkowym i nie świadczy o złym egzemplarzu silnika. Niech mechanik jedynie dobrze zrobi swoją robotę i będziesz dalej bezproblemowo śmigał Octavką.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86niedziela67, to nie wielki przebieg a sprawdzałeś go ? czy faktyczny bo to można sprawdzić?Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Dzięki napewno to zrobie po remoncie.Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez -Piotr-Na ciepłym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego (tylko uważaj). Wprowadź silnik na większe obroty. Jak płyn w zbiorniku będzie "rósł" sprawa jest jasna. Z racji przedmuchów z komory spalania do układu chłodzenia do wymiany jest uszczelka pod głowicą.
Komentarz
-
Komentarz